Teknik Servis Koşulları

Arıza kaydı oluşturmanız bir ücret ödeyeceğiniz anlamına gelmemektedir. Tüm arıza kayıtlarında ilk önceliğimiz ve arzumuz; yetkili teknik personelimiz tarafından problemin en hızlı şekilde ve ücretsiz olarak telefon ile çözülmesi yönündedir. Arıza bildirim formunda tarafımıza iletmiş olduğunuz bilgiler esas alınacaktır. Arıza bildirim formu doldurulmamış veya eksik & yanlış doldurulmuş işlemler dikkate alınmamaktadır.

Kofis’ e arıza bildirim formu ulaşmadan yetkilendirilmiş servisimiz veya başka herhangi bir servise gönderilen veya alınan hizmet ve işlemlerden Kofis Kahve Gastronomi Ekipmanları ve Servis A.Ş’ nin hiçbir sorumluluğu yoktur.

Telefon ile çözülemeyen tüm arızalar için yerinde servis hizmeti veya arızanın durumuna göre cihazın tarafımıza kargo ile gönderilmesi gerekmektedir. Kargo adresi, web sitemizde iletişim bilgileri içerisinde yer almaktadır. Kargo ile gönderilmiş cihazlara yapılan işlemler veya yerinde verilen servis sonucundaki kontroller sonrası müşteri ile paylaşılacak olan ön onarım teklifinin kabul edilmemesi halinde tespit ücreti faturalandırılır ve cihaz işlem görmeden iade edilir. Tespit ücreti; mevcut işçilik fiyatlarımız üzerinden hesaplanır. Arıza onarım teklifi onayı sonrası ilave yedek parça eklenebilir veya teklif edilmiş bazı parçalar çıkartılabilir, bu durum halinde müşteri bilgilendirilip onayı alınmaktadır.

Kargo ile gönderilen cihazların uygun şekilde paketlenmesi ve kargoda oluşabilecek olası tüm riskler müşteriye aittir, talep edilmesi halinde gönderilere sigorta yaptırılabilir. Cihazların nasıl gönderilmesi ile ilgili gerekli doküman talep edilmesi halinde kargo öncesi ilgili kişi ile e-mail  üzerinden paylaşılacaktır.

Kofis Kahve Gastronomi Ekipmanları ve Servis A.Ş. bilgileri güncelleme ve fiyatları değiştirme hakkını saklı tutar.

 

Teknik Servis Fiyatlarımız

1 saat işçilik ücretimiz: 175 TL + KDV, ilave her saat ücreti 125 TL + KDV olarak eklenir.

Servis fiyatlarına “Mobilizasyon” olarak yol ve mevcut ise otoban & feribot v.b. ücretleri ilave edilir. Kilometre ücreti, “0,80krş. – Km.” üzerinden gidiş & dönüş olacak şekilde toplamı hesaplanır. Kilometre hesaplaması; hizmet verebilecek en yakın yetkili servis veya merkez servis konumu baz alınır. Konaklama gereken durumlarda konaklama ücreti ayrıca ilave edilir. Yedek parça değişimi gereken durumlarda yedek parça ücretleri T.C.M.B günlük efektif satış Euro (€) satış kuru üzerinden hesaplanır. Telefon ile verilen hizmetler veya onarımlar ücretsizdir.

 

Garanti

Garanti süresi, cihazın montaj tarihi ile başlamaktadır ve 1(bir) yıldır. Tüm alt yapı sorunları, yanlış kullanım, fabrikanın önerdiği koşullar dışındaki kullanımlar ve kullanıcı hataları garanti kapsamı dışındadır. Arıza bildirim formu tarafımıza ulaşmadan, cihaza yetkilendirilmiş veya diğer tüm servislerin müdahalesi sonucu cihaz garanti dışı kalır.